שלום רב, משפחתה של סבתי מפולין נספתה בזמן השואה. במהלך ביקור שורשים שעשיתי לאחרונה בוורשה איתרתי שרשרת זהב משובצת ביהלומים שהייתה שייכת למשפחה, גם יש לי תמונות שמוכיחות את זה. פניתי למוזאון בדרישה שישיבו לי את השרשרת אך אמרו לי לפנות לעורך דין ולהגיש בקשה מסודרת. מה צריך לעשות?
יש לשכור עו"ד, מומלץ מקומי, שיסייע בעניין. אשמח לעזור בהפנייה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ההליך נקרא שחרור, האפוטרופוס הכללי מנהל נכסי נעדרים, אתם צריכים לשכנע שהדודה היא אכן בעלת הנכס ומי יורשיה ויחל תהליך השחרור שסופו מחיקת ההערה על ניהול. אשמח לסייע במידת הצורך ...
המשך תשובה