היי, לאבינו ז"ל היה רכב אספנות שנמצא בחצר בית פרטי של קרוב משפחה. הבית והחצר מוקפים בגדר ואין גישה לרכב. קרוב המשפחה לא מעוניין לשחרר את הרכב אחרי מספר שיחות שזימנתי בנושא. התייעצי עם עו"ד אשר הפנה אותי למשפט. הייתי במשטרה ואמרו לי שאין מה לעשות ומדובר ביני לבינו. הרכב רשום על שם אימא שלי ויש לנו ייפוי כוח. מה אפשר לעשות?
השאלה אינה בנושא בו עוסק הפורום. עו"ד עימו התייעצת נתן עצה נכונה לדעתי, יש לבדוק בין היתר למה הרכב נמצא שם? באיזה נסיבות נמסר? ולמה קרוב המשפחה לא מעוניין לשחררו? לאחר בדיקה של הנ"ל יוכל עו"ד להמליץ על סיכויי התביעה. בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב מדובר במצב קצת מורכב ועם זאת די נפוץ. הפתרון יהיה שונה ממקרה למקרה ותלוי בנסיבות, לכן אני מציע להגיע לפגישת יעוץ (ללא תשלום) לצורך מציאת הדרך הנכונה וקבלת הצעה לטיפול. ...
המשך תשובה