שלום, לסבתי חשבונות בנק ודירת שני חדרים בספרד שממנה היגרה לארץ. רציתי לדעת האם בתהליך השבת רכוש אצטרך לטוס למדינה הזאת או שיש לי היכולת לארגן את כל העניין מישראל? תודה
בד"כ אין צורך בנוכחות פיזית במקום. רצוי שיהיה לך איש קשר מקומי. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כאשר אדם הולך לעולמו והותיר קופת גמל בה לא ציין מי יהיו המוטבים שלו, הזכאים הם היורשים החוקיים ע"פ חוק הירושה. בהעדר בן זוג וילדים, היורשים הם ההורים ואם הם כבר אינם בחיים, צאצאיהם....
המשך תשובה