בית שנלקח ממשפחתי על ידי הנאצים בברלין והוסב למוזאון קטן, האם אפשרי לפעול לקבלת פיצויים עבורו? או שכבר לא ניתן לקבל נכסים בחזרה או פיצויים עבורם מגרמניה?
לצערי עברו כל המועדים להגשת תביעות מסוג זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הי זה נושא מורכב ולא חד משמעי ולכן לא ניתן לענות תשובה ככלית בפורום. יש מקרים שניתן להשיב וכאלה שלא, גם הדרישות למסמכים משתנות, מלבד העובדה שבכל עניין יהיה צורך בצווי ירושה ולשם כך הוכחות מתועדות של ה...
המשך תשובה