שלום רב, ברצוננו להגיש כיורשים תביעה להשבת שתי חנויות שהולאמו בסרביה על ידי השלטונות. כיצד מתבצע ההליך והאם זה עדיין אפשרי? האם כל היורשים צריכים להגיש תביעה ביחד או שניתן שרק יורש אחד ישמש כנציג המשפחה?
שלום רב
לצערי אין לי נסיון בסרביה ולכן לא אוכל לענות על שאלותיכם. ממליץ לנסות לאתר עו"ד מקומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש להגיש בקשה לצו ירושה כשהיא נתמכת בראיות , במקרים רבים דרוש יותר מצו אחד שכן יש להגיע עד ליורשים החיים כיום. מומלץ לקבל יעוץ פרטני כי קשה לענות על כך בכוללניות. ...
המשך תשובה