היי. מדובר בעיזבון של אחות של סבי אשר מנוהל על ידי האפוטרופוס הכללי. היא נפטרה בסוף שנות ה-90 ומאז העיזבון מנוהל שם. פנו אליי מהאפוטרופוס הכללי רק השנה. מה ההליך לקבלת העיזבון? האם עליי מוטל למצוא את כל היורשים הפוטנציאליים? תודה רבה,
הי ענת בעקרון יש להוכיח ראשית את זהות בעל הנכס עם אחות סבך ולאחר מכן צווי ירושה ממנה ועד כל האנשים החיים היום. ממליץ להגיע ליעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב , השאלה מעניינת וכמובן לא ניתן לתת עליה תשובה חד משמעית בלי לבחון לעומק. באופן כללי ניתן לומר כי אם ניתן להוכיח כי בעל הנכס הוא שערך את הצוואה וכי זו צוואתו האחרונה ועומדת בכללים להיותה תקפה ע...
המשך תשובה