סבתא תמיד דיברה על התכשיטים היקרים שהיו לה בפולין ועל הבית הגדול. נפטרה לפני כמה חודשים וחשבנו לקיים את רצונה ולברר בעניין, מה עושים אם אין לנו בכלל מסמכים? יש לזה בכלל סיכוי?
ראשית אני משתתף בצערכם. את התכשיטים שהיו לה כראה לא ניתן לאתר. את הבית הגדול אולי יצליחו לאתר אבל זה מחקר שיהיה לא זול וסיכויי ההשבה של הנכס לא גבוהים בכלל. לשיקולכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שכר הטרחה מורכב מגורמים רבים ונגזר ממרכיבים שונים כגון מי נושא בהוצאות, איזה פעולות כולל השכר ,מי נושא בשכר עו"ד מקומי , מה המידע שיש בידי הלקוח וכיו"ב. לכן לא ניתן לענות תשובה כללית על שאלה זו ...
המשך תשובה