שלום פנו אלינו מהאפוטרופוס הכללי בנוגע לקרקע של אחות של סבתא שנספתה בשואה ורכשה קרקע לפני כן, אין לנו שום מסמך שהותירה אחריה, כיצד אמורים להתנהל מול האפוטרופוס על מנת להוכיח שאנחנו הצאצאים של אחותה?
שלום ותודה על הפנייה
אין אפשרות ליתן תשובה כללית בענינים מסוג זה וכל מקרה הוא לגופו.
יש דרכים שונות להוכחת זהות והוכחת קשר משפחתי, התלויות בנסיבות המקרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ותודה על הפניה. החברה להשבה עצמה כבר לא קיימת (פורקה בסוף 2017) ורכוש שהיה מנוהל על ידה עבר לניהול האפוטרו]פוס הכללי. יש להגיש בקשה לאפוטרופוס הכללי, אם תשכנע שהקרוב הנ"ל הוא אכן בעל החשבון (אות...
המשך תשובה