שלום רב. סבתא שהגיעה לבדה כניצולה יחידה של המשפחה מגרמניה תמיד היתה מדברת על בית מגורים של המשפחה שהיה שייך גם לדודים שלה בדיסלדורף. מבית המגורים הוציאו אותם הנאצים ושלחו לגטו, ואליו לא חזרו יותר. האם כדאי לנסות לבדוק מה עלה בגורלו ואם אפשר להשיב אותו או לקבל פיצויים?
שלום רב
כל תביעות להשבה/פיצוי על נכסים שנגזלו בשואה במערב גרמניה הסתיימו בשנות ה 60. כיום לא ניתן עוד לעשות דבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ניתן לאתר את הרכוש בכל מדינה באופן שונה ויהיה צורך בחקירה מקיפה ולא זולה. על אחת כמה וכמה כשסיכויי ההשבה דלים מאד אם בכל זאת זה מעניין, תקבעי פגישה ליעוץ ראשוני ללא תשלום...
המשך תשובה