סבתא שלי ז"ל היתה ניצולת שואה מפולין, היא נפטרה השנה באמצע תהליך להשבת רכוש שהיה שייך להוריה שנספו בשואה כנגד החברה להשבת רכוש. האם אנחנו כיורשיה יכולים להיכנס לנעליה ולהמשיך את התביעה? מה צריך לעשות? בתודה,
שלום רב
החברה להשבה פורקה ומהווה כעת חלק ממשרד האפוטרופוס הכללי. היורשים יכולים להמשיך בהליכים מול האפוטרופוס , צריך להודיע על הפטירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום העובדה שאתה עולה חדש אנה רלוונטית, האפוטרופוס הכללי מחוייב להשיב הנכס ליורשי האדם שאת נכסיו הוא מנהל על פי צוונ ירושה תקפים....
המשך תשובה