בעיר קוכם בגרמניה במקום מרכזי ביותר עומד בית גדול הקרוי "בית ברמן" עד עצם היום הזה והוא על שם משפחתי שהתגוררה בו בעבר. בפתחו יש "אבן נגף"(כוכב זכרון) המציין את שמם ומותם בשואה. הבית מצוי ברשות העירייה שחילקה אותו למספר קליניקות המושכרות על ידה, האם יש לי זכות לטעון לזכויות כלשהם.
תביעות רכוש בחלק המערבי של גרמניה הסתיימו בשנות ה 60. יכול להיות שמשפחתך קיבלה פיצוי בעבר אבל גם אם לא, כיום כבר לא ניתן לתבוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ברוב המקרים אכן חלפו המועדים להגשת תביעות. אך יש לכך מספר חריגים, בעיקר כשמדובר ביצירות אמנות. גם במקרים אלו, תלוי באיזה נכס מדובר, היכן נבזז והיכן נמצא היום....
המשך תשובה