לפני מספר ימים פנו אליי מהקרן להשבת רכוש של נספי השואה. הם אמרו לי שצריך להוציא צו ירושה בשביל לקבל רכוש של אחות של סבא שהלכה לעולמה. כיצד אני מוציא צו כזה?
יש להם נהלים שלהם לנושא, זה מאד מורכב, אשמח להסביר בפגישת יעוץ. לא ניתן לתת על זה תשובה כללית בפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
למיטב ידיעתי אין הגבלה. לגבי השכר. למיטב ידיעתי השיעור הנהוג תלוי בגורמים רבים המאפיינים את המקרה כמו הידע של המבקשים (ככל שיש מידע רב יותר יהיה פחות צורך בחקירות), האם המבקשים ידעו על הנכס או שמאתר פ...
המשך תשובה