שלום. הורישו לי ולאחי נכס נדל"ן ביוון, המוריש הוא דוד שלנו שנפטר ערירי והיה קרוב מאוד לאבי. למיטב ידיעתנו הנכס היום בידיים של משכירי הדירה שלו... האם אפשר לדרוש אותו חזרה באמצעות ת.ז שלי ושל אחי וכמובן הצוואה שכתב דודנו ושבה הוא מוריש לנו את הנכס?
על מנת לזכות בירושה באופן פורמלי , יש לנקוט בהליך של קבלת צו קיום צוואה, במקום המצא הנכס, במקרה זה יוון. הייתי ממליץ לכם לשכור עו"ד מקומי שילווה אתכם בכל התהליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, באמת שאיני יודע אולם למיטב ידיעתי בתקופה הקומוניסטית לא היה רכוש פרטי ולכן קשה לי להאמין שניתן. ...
המשך תשובה