בשנות ה-20 נרכשו מספר מגרשים בישראל על ידי אח של סבא רבא. הצלחנו לאתר שניים מתוך המגרשים האלו וידוע לנו שיש עוד מגרשים. כיצד ניתן לדעת בוודאות כמה מגרשים נרכשו? האם ניתן לקבל את כל המגרשים בבת אחת או שצריך להמתין? בברכה,
יש לערוך חקירה לאיתור חלקות נוספות אם ישנן, בין היתר אצל הגוקמים שסייעו לרכישה. לגבי הקבלה לא מסרתם מספיק מידע על מצב הנכסים היום ולכן אין אפשרות לענות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עקרונית האפוטרופוס הכללי הוא לא בעל נכסים אלא מנהל אותם עבור הנעדרים (ויורשיהם). על פניו אין מניעה שתבקשו שחרור הנכס . קחו בחשבון שמדובר בהליך של מספר שלבים, ארוך וממולץ להיעזר בבעל מקצוע....
המשך תשובה