היי, לסבו של אבי, בית במזרח גרמניה לשעבר. בעבר נעשה ניסיון לבירור, שלא צלח ,עקב מספר סיבות ביניהם אי איתור שאר ענפי המשפחה. מה עוד אפשר לעשות בכדי לקדם את השבת הנכס?
כל המועדים בעניין חלפו. יש לבדוק מה נעשה בעבר ואז ניתן יהיה להעריך אם ואך ניתן לקדם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ותודה על הפניה . לצערי אין לי מידע קונקרטי בנושא זה. למיטב ידיעתי, בארצות ערב ככלל אין מנגנון לפיצוי/השבת רכוש ליהודים שברחו/גורשו. גם במדינת ישראל אין מנגנון של החזרת רכוש לערבים שברחו/גורש...
המשך תשובה