האם על טופס יפוי כח כללי, בו בעלי מייפה את כוחי, צריך לחתום עו"ד.

ריקי שלום
שאלת האם על טופס יפוי כח כללי, בו בעלי מייפה את כוחי, צריך לחתום עו"ד?
אין צורך באימות חתימה של עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
זאב גולדוין עו"ד ונוטריון
055-4532739
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוניק שלום אם הייפוי כוח המתמשך הופקד אצל האפוטרופוס הכללי ונכנס לתוקף הבנק חייב לאפשר לפעול על פיו. לפעמים הפקיד או הסניף לא יודעים את החוקים בעניין ועל כן כדאי לפנות לתלונות הציבור או למנהל הסניף...
המשך תשובה