קיבלתי אישור להרחבת הבית הפרטי שלי באריאל לקומה נוספת. האם יטילו עליי לשלם היטל השבחה? אם כן איך מחשבים אותו ומה הסיכוי שניתן לקבל על היטל השבחה פטור או לצמצם את החבות? המון תודה

ככלל לא נהוג לגבות היטל השבחה ביהודה ושומרון. בכ מקרה פרטני מומלץ לבודק עם המועצה/עירייה בטרם ביצוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלמוג, בוודאי שניתן לקבל משכנתה ביהודה ושומרון בכל הבנקים בישראל. יתרה מכך יש להם חובה לתת משכנתאות, ואף לאחרונה הוגשה תביעה ייצגית נגד בנק הפועלים אשר סרב למחזר משכנתה באחד הישובים ביהודה ו...
המשך תשובה