שלום רב אני פרוד כבר שנתיים ואנחנו מנהלים תביעות על חלוקת הרכוש אשתי היא גמלאית של צה"ל ומקבלת פנסיה, ויש לנו חילוקי דעות בנושא חלוקת הפנסיה, האם מגיע לי חצי מהפנסיה שלה? תודה רבה
שבתאי שלום
ראשית אני מקווה שאתה מיוצג בהליכים אלו בעיקרון יהיה איזון בין הפנסיה שלה לפנסיה שלך , כלומר מגיע לך את החלק היחסי בפנסיה שלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אפרת פריימן
055-4532985
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אתה עו"ד? או שאתה עורך כיום צוואה עבור עצמך? אין סיבה שהחברת סיעוד תנגוס לו בכספים. מי שאר הזוכים? משפחה? אתה סומך עליהם? תכתוב שהם אחראים להעביר למטפל את חלקו. אם נותרו שאלות, אנא התקשר אלי. ...
המשך תשובה