עו"ד אפרת פריימן

עו"ד אפרת פריימן

הלל יפה 28 א' , חדרה (אזור המרכז)

עו"ד פריימן בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום דיני המשפחה והירושה. בנוסף, במסגרת משרדה, מקדמת עו"ד פריימן את נושא יישוב הסכסוכים הבין-דוריים בדרכי מניעה וגישור.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד אפרת פריימן עוסקת בדיני משפחה ומקדמת יישוב סכסוכים בין דוריים בתוך המשפחה באמצעות הליכי גישור , לצורך הגנה ושימור מערכות היחסים והקשר בין הצדדים, בעיקר בסכסוכים משפחתיים הנוגעים לקרובי משפחה בגיל הזהב.

 

מאז קיבלה את רישיון עריכת הדין שלה (1999) ייעצה עוה"ד אפרת פריימן לאלפי זוגות ומשפחות, במטרה לקדם את ענייניהם המשפטיים בדרך היעילה, המהירה, ולטובת הצדדים המעורבים.


עוה"ד פריימן הינה בעלת תואר ראשון ושני במדעי הרוח והחברה מאוניברסיטת  "The New School" בניו-יורק, ארה"ב, ותואר אקדמי נוסף במשפטים אותו רכשה בישראל. בנוסף, עו"ד פריימן בעלת תעודת גישור וגישור במשפחה מ"גומא",  והשלימה מספר קורסים מתקדמים לגישור וקורסים ייחודיים בתחום ה"גישור וזקנה".

 
לעוה"ד פריימן ניסיון של שנים רבות בתחום דיני המשפחה, הירושה והאפוטרופסויות כמו גם בעריכת הסכמי גירושין, הסכם ממון, הורות, ועריכת צוואות.

 

עוה"ד פריימן פועלת בשיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה של עיריית תל-אביב, משמשת כאפוטרופסית במינוי בימ"ש לענייני משפחה ומרבה להרצות בפני קשישים בדיור מוגן ובפני בני משפחה מטפלים בבני גיל שלישי דרך ארגון  "עמדא" –  ישראל" למשפחות חולי אלצהיימר (CGI - care givers Israel), לתמיכה בבני משפחה מטפלים.


עוה"ד פריימן מעניקה ללקוחותיה יחס אישי וליווי צמוד, תוך הבנה של כלל הצרכים המשפחתיים על מורכבותם, ויודעת להתאים את הפתרונות המשפטיים הנכונים לכלל בני המשפחה.

 

למשרד שלוחה גם בתל אביב- כתובת רחוב החשמונאים 115 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת עו"ד אפרת פריימן
שאלות ותשובות מפורום הסכמים והגיל השלישי - עו"ד אפרת פריימן
בועז שאל/ה:
חלוקת גמלה צבאית במקרה של גירושין
21 צפיות

שלום, השתחררתי בסוף שנת 2020 אחרי 26.5 שנות שירות. מתוכם 18.5 שנים כנשוי. אני ואשתי אמורים לפתוח בהליך גירושין רצתי לדעת בבקשה בחישוב מאוד גס מה אחוז הגמלה שאשתי זכאית לו במקרה של גירושין. האם יש אפשרות שאני אוותר על חלקי בפנסיה העתידית שלה תמורת וויתור שלה על חלקה בגמלה. תודה מראש

עו"ד אפרת פריימן
עו"ד אפרת פריימן

חלוקת זכויות פנסיוניות
הי, אני לא אקטוארית. נשמע שאשתך זכאית בערך ל 40% ממחצית הפנסיה שלך (18.5 מתוך 26.5) . אקטואר או רו"ח ייחשבו עבורכם. אפשר בהחלט לקזז זכויות פנסיוניות אחד כנגד השנייה. זה צריך להיות חלק מהסכם הגירושין. מוזמנים לערוך אצלי.

אביה שאל/ה:
העברת פנסיה צבאית על פי הסכם גירושים
20 צפיות

אנחנו גרושים ויש בידי החלטת בית משפט על שליש מהפנסיה. כרגע מועבר לי על ידי הגרוש בהוראת קבע ואני רוצה שיעבור ישירות אליי. איך מבצעים את התהליך? ומהו תהליך זה?

עו"ד אפרת פריימן
עו"ד אפרת פריימן

זכויות פנסיוניות
את זקוקה לפסיקתא מאקטואר, חתומה על ידי בית משפט, אותה את שולחת ישירות לאגף התשלומים של הצבא, והם יעבירו לך את חלקך, ישירות. אפילו אחרי פטירתו של הגרוש.

עו"ד אפרת פריימן
פניה ישירה אל עו"ד אפרת פריימן

למעלה