אמי מבקרת במרכז יום לקשיש. במכתב רצוף שקרים הודיע המנהל על הרחקת אמי מהמרכז ללא זכות שימוע או אפילו שיחת טלפון. תלונתי לעריית בת ים נענתה שמדובר בהליך תקין. להלן שאלותיי: 1. האם רשאי מנהל מרכז ים להרחיק קשיש משיקולים זרים ללא שום הליך מסודר? 2. מאחר ומנהל המרכז זוכה לגיבוי העירייה, בפני מי ניתן להתלונן? 3. האם ניתן לתבוע המנהל באופן אישי על הוצאת לשון הרע עקב המכתב השקרי שהופץ לרשויות הרווחה?
.png)
הי. אין לי הרבה מה לייעץ כי אני לא יודעת מה כתוב במכתב, שאתה טוען שכולו שקרים, ומה מצבה של אמא. עקרונית, מותר להרחיק ממרכז יום לקשיש את מי שלא מתאים למרכז עקב מצבו הקוגניטיבי או הרפואי או ההתנהגותי. כך שבאמת צריכה לדעת יותר.
מוזמן ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ (בתשלום) או לפנות לאחת העמותות שמטפלת ללא עלות בקשישים שזכויותיהם נפגעו שלא כדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אפרת פריימן
055-4532985
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
הי דב, מצטערת לשמוע על הבעיות בבית אבות. אני מניחה שהרווחה המליצה על מעבר לבית אבות אחר אחרי ששמעו את הטענות שלך כלפי הצוות. עירוב של עו"ד בטענות שלך יכול לגרום רק ליותר בעיות. אולי תבקש מהעובדת הס...
המשך תשובה