לאחרונה קיבלתי את הטופס הנ"ל, ולא ברור לי מה אני אמור לרשום תחת שכיר. יש שם שתי שורות: מעסיק , שנת התחלה, סך הכנסות בשנה קודמת. האם אני צריך לכתוב רק שורה אחת (כי אני עובד באותו מקום כבר 8 שנים) ולרשום את ההכנסות בשנות 2013, או האם אני צריך לרשום בשורה אחרת את 2012 ובשורה אחרת את 2013? (אני שואל זאת כי יש שתי שורות, וגם רשום לצרף טופס 106 של שתי שנות המס האחרונות). כמו כן, שנת התחלה אמורה להיות שנת התחלת העבודה, או שנת המס? (כלומר עלי לרשום 2012 או 2006)? תודה
מטרת הטופס היא להצהיר על הכנסות אחרות במידה ויש לך.
בעקרון תיקח טופס 106 של 2013 ותרשום מה שרשום שם בהכנסות השנתיות.
שנת התחלה זה היום בו התחלת לעבוד אצל המעסיק זה רשום בכל תלוש למעלה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר