לפני כשנה פתחו נגדי בחקירה בחשד לאיומים האגף לרישוי כלי ירייה שלח לי מיד הודעה על התליית רישיון הנשק , ונאלצתי להפקיד את האקדח במשטרה. לפני חודשיים התיק נסגר סופית מחוסר אשמה. הגשתי בקשה לחידוש הרישיון ולקבלת הנשק חזרה, אבל קיבלתי סירוב אוטומטי מהמשרד לביטחון לאומי בטענה של התנגדות משטרה בשל אותה חקירה. איך הגיוני שהמשטרה מתנגדת אם התיק נסגר והוכח שלא עשיתי כלום? מה ההליך המשפטי כדי להפוך את ההחלטה, והאם יש טעם להגיש ערר לבד או שחייבים עורך דין?

בפשטות- לא, מאחר ונוצרה קטיעה ברצף ההחזקות, אינך זכאי עוד לתבחין הוראת מעבר, עליך להוכיח עמידה בתבחין חדש....
המשך תשובה