סבי וסבתי הם ניצולי שואה, שניהם היו תושבי אוסטריה (לדעתי לא אזרחים). בזמן המלחמה הם גורשו ממנה ורק מאוחר יותר עלו ארצה, התחתנו וכו'. האם יש סיכוי שאני ואחיי זכאים לדרכון אוסטרי?

במידה וסבא וסבתא היו תושבי קבעבאוסטריה וגורשו בזמן המלחמה אז כל הצאצאים שלהם זכאים לאזרחות אוסטרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאור החוק החדש שייכנס לתוקף בספטמבר 2020, במידה וסבתא היתה אזרחית אוסטרית או תושבת אוסטריה ניתן יהיה להסדיר אזרחות אוסטרית לכל הצאצאים שלה. לקבלת פרטים נוספים נא לצור עימי קשר טלפוני....
המשך תשובה