סבי נולד באזור טעטש (גאניש) בשנת 1912 ולפיכך היה תושב האימפריה. סבתי נולדה בטעטש ב-1922 שנינו נשארו שם עד העלייה ב-1972 כף דרכם לא דרכה באוסטריה של היום. האם יש זכאות כי סבי היה בעצם תושב האימפריה או שלא?

אין זכאות במקרה הנ"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במקרה שלך צריך: תעודת התאזרחות שלך, של בתך ושל האבא של הילדה, תעודת נישואין שלך ותעודת לידה של הילדה. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים לאנגלית עם אישור נוטריוני וחותמות אפוסטיל....
המשך תשובה