שלום. לסבא-רבא שלי הוענקה אזרחות אוסטרית בשנות ה-20 בעודו מתגורר בשטח שהיום שייך לפולין אך בין המלחמות החליף ידיים. התעודה ברשותנו. הוא עצמו, יחד עם סבתי, עזבו את עיר מגוריהם (ברסלאו / ורוצלב) בשנת 1936 ועלו ארצה. לא ידוע לי האם סבתי התאזרחה גם היא על בסיס אזרחותו של אביה או שהחזיקה באזרחות אחרת/נוספת. אבי שרת שירות קבע בצה״ל, אני לא. האם אהיה זכאית לאזרחות אוסטרית? תודה רבה

לצערי אין זכאות במקרה הנ"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חייבים מסמכים של אביך בכל מקרה ובנוסף, לא בהכרח יש זכאות כי צריך להוכיח שסבא שלך ברח מאוסטריה בנסיבות של רדיפה....
המשך תשובה