שלום רב, יש לי אזרחות אוסטרית ואני חיילת כיום. אני שוקלת שירות בקבע, אבל אם זה ישלול ממני את האזרחות האוסטרית אני לא רוצה. האם את יודעת אם זה יגרום לשלילה? תודה

כן, זה יגרום לשלילת האזרחות, אך ניתן יהיה לבקש את האזרחות לאחר סיום שרות הקבע בהנחה ואת צאצאית של מי שעזב את אוסטריה בנסיבות של נרדפות ע"י הנאצים ועוזריהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא משנה כיצד נרכשה האזרחות האוסטרית, מרגע קבלת האזרחות, אם מישהו משרת בהתנדבות (למשל בקבע), הוא מאבד האזרחות....
המשך תשובה