שלום, סבתא שלי נולדה בוינה בתחילת המאה ה20 ועזבה לפני 1933, אבל ההורים שלה נשארו בוינה ונספו בשואה. כל מה שיש לי אלו שמותיהם. האם כדאי לי להמשיך ולברר אם אני זכאית לאזרחות אוסטרית? תודה

היי, יש זכאות לאזרחות אוסטרית. לי יש הכלים למצוא הניירת המתאימה באוסטריה.
למידע נוסף, אנא צרי עימי קשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אי אפשר לענות בוודאות אם יש זכאות לאזרחות אוסטרית במקרה שלך. צריך לראות אם הסבתא מופיעה ברישומים האוסטרים כתושבת. במידה וכן - זה המפתח להצלחה....
המשך תשובה