סבי וסבתי נולדו בצ׳רנוביץ. סבי נולד לפני מלחמת העולם הראשונה. (אבא של סבא שלי קבור בוינה, לאחר שנפטר שם, כשנסע לוינה לצורך טיפול רפואי). בתחילת שנות הארבעים סבי וסבתי הוגלו לסיביר, לאחר מכן חזרו לצ׳רנוביץ ועלו לישראל בסוף שנות השישים. האם תיתכן זכאות לדרכון אוסטרי?

אין זכאות במקרה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן, הוכחת מגורים בשנת 1939 מהווה בסיס טוב להגשת הבקשה ובתנאי שהיה אזרח של אחת מהמדינות שהיו שייכות לקיסרות האוסטרו הונגרית או היה חסר נתינות. למידע נוסף, אנא פנה אלי באפיק הפרטי, 054-7525243....
המשך תשובה