שלום, נכנסתי לדירה חדשה מקבלן ויחד אתה קיבלתי ארון למקלחת. בימים הראשונים, אחת המגירות בארון נשברה. יצרתי קשר עם עם הקבלן וגם עם הספק של הארון ולאחר זמן רב מאוד תואם לי טכנאי. הטכנאי לא הגיע, בלי הודעה מוקדמת ובכלל לא ענה באותו היום לנייד. יצרתי קשר עם החברה, הובטח שיחזרו אליי לאחר שיבדקו אל המקרה ולא חזרו. יצרתי קשר שוב פעם ושוב תואם טכנאי - הטכנאי לא הגיע. רק שהפעם כן ענה לטלפון (טען שנתנו לו מספר שגוי למרות שמול הנציגה, ווידאתי את המספר שלי ושל אשתי שייצרו קשר) השליח כבר לא הגיע. טווח הגעת הטכנאי הוא 5 שעות (מזכיר, לא הגיע הטכנאי ב2 הפעמים) .כל השיחות שלי עם הספק ועם הטכנאי מוצדקות. המגירה עדיין שבורה לצערי. האם פיצוי בגין אי הגעת טכנאי ואי יצירת קשר כפי שהובטח תקף במקרה הזה? תודה רבה
התשובה בקצרה כן יחד עם זאת אם נמסר לו מס טלפון שגוי יש לו הגנה, לגבי המגירה השבורה , השאלה ממה נפגעה ונשברה והאם זה באחריות הספק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רוזנר ושות, משרד עו״ד
053-7105230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר