לעו"ד שלום - בבקשה התייחסותך *קבעתי פגישה פנים מול פנים במשרד הממונה על פניות הציבור של קופ"ח הסברתי טענותיי והגשתי תלונה מפורטת בעל פה -בצרוף מסמכים ולאחריו קבלתי מס' פניה. *האם הגשת תלונה בעל פה כמוה כהגשה בכתב? * ומחייבת ברור מצד המשרד וקבלת תגובה לאחר פרק זמן סביר? בכבוד רב
עמיר שלום
תודה על שאלתך.
ראשית- המחוקק מחייב כתב רק במקרים בודדים, כמו למשל בקניית דירה, התחייבות לתת מתנה וכיוצ"ב.
לפיכך, גם תלונה יכול שתיעשה בכתב, ויכול שתיעשה בגישה פרונטלית או חזותית, ועל קופת החולים לטפל בכל פניה של תלונה על שירות לקוי בכל דרך שהיאע לרבות באפליקציה.
שנית- עם זאת, בהתאם לחוק לתיקון סדרי המינהל החלטות והנמקות 1958 (סע' 2א. לחוק) יש לכתוב פניה בכתב ויש על השירות להשיב בכתב .
אשר על כן, על מנת שתיווצר לך עילה בחוק נגדם, מציע שתגיש את התלונה שהגשת גם בכתב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק כהן (צחי)
053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריאל שלום, תודה על שאלתך. טיפלתי במקרה דומה ממש. מכתב התראה ע"י עורך דין יעזור. ניתן להתקשר אליי. יצחק כהן, עורך דין...
המשך תשובה