התחלתי לעבוד בספטמבר 2014 אצל המעסיק הנוכחי . לתדהמתי , בתלוש שכר ינואר השנה , ראיתי כי המעסיק איפס לי את ימי החופשה שצברתי . לטענתו , חתמתי בהסכם העבודה שלא ניתן לצבור ימי חופשה ( ואכן כך רשום בהסכם ) . האם הדבר חוקי ? האם המעסיק רשאי לא לשלם לי על ימי החופשה שצברתי ?
האם ניתנה לך האפשרות לצאת לחופשה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אתה צריך לפנות לייעוץ אישי עם ההסכם. זו אינה שאלה שמתאימה לפורום ובנוסף, מכיוןן שאתה מכוון להסכם ספציפי חייבים לראות את ההסכם לשם מתן יעוץ מסודר ולא כללי....
המשך תשובה