הנני עובדת משנת 1997 אצל מעביד פרטי, בקיץ שנה קודמת החליט המעביד לקזז לי משכרי עבור ימי מחלה אשר כביכול שכח לדווח לרו"ח ולא ניכה משכרי כל אותן שנות עבודה שלי אצלו . האם זה חוקי להוריד רטרואקטיבי ? או שרק מרגע שהחליט לקזז הוא יכול לקזז ולא לקזז רטרואקטיבי?
אילנה שלום,
השאלה אינה ברורה, אנא הסבירי.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
1- מותר להקליט ללא ידיעתך 2. מותר להעיד על השיחה. עצם העברת ההקלטה אינה בגדר לשון הרע 3- בשאלה זו עלייך לפנות למומחה בנזיקין...
המשך תשובה