יועצת חינוכית עם וותק 16 שנה וקביעות מעל 6 שנים , לא שובצתי במהלך השנה לשנה מלאה , כך נוצר מצב שבו אינני מקבלת שכר כבר 4 חודשים , מה הדין בעניין ? האם זו הלנת שכר ? אשמח אם תפנו אותי לסעיף החוק בעניין
בנסיבות המתוארות, יש לבחון את המקרה לגופו לרבות לאור ההסדרים וההסכמים החלים על פי הנתונים הספציפיים של המקרה על מנת לקבל החלטה נכונה. מומלץ לפנות לייעוץ משפטי על יסוד: תלושי השכר, הפקדות פנסיוניות, הסכמי עבודה אם יש והודעה לעובד אם ניתנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חיוב בגין נזק ניתן להיעשות רק כפוף להתחייבות מפורשת בהסכם העבודה. אם חוייבת שלא כחוק, עליך לבוא בדרישה מפורשת למעסיק, ואם לא ישלמו לך, להגיש תביעה כולל להלנת שכר עבודה. ...
המשך תשובה