הרופא התעסוקתי קבע הגבלה ל6 שעות עבודה לאחר החזרה לעבודה. האם התשלום למשכורת גלובלית/חודשית צריך להיות משולם באופן מלא כאילו עובד 8 שעות?(למותר לציין שלפני פרוץ המחלה כשהעובד עבד שעות נוספות לא היה זכאי לתגמול עבור השעות הנוספות...)
השכר יהיה מחושב לפי שעות העבודה בפועל.בכל מקרהצריך לדעת אם השכר לאחר הקטנת השעות יהיה שעתי או גלובלי.
אם עדיין גלובלי, אז כל עוד לא סוכם אחרת השכר ישאר אותו דבר.
אני משער שהמעביד יתאים את גובה השכר משכר של 8 שעות עבודה לשכר של 6 שעות עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
באופן עקרוני חייבים לשלם על ימי חופשה בחסר. מצד שני אם שילמו לך בגמר חשבון, יהיה להם קשה לגבות. אני מציעה לחשוב על מה אמת: אם את אכן בחסר, יותר נכון לשלם. ...
המשך תשובה