אני עובד בחברת אוטובוסים מ2/9/2019 עד 23/3/2020 - התאריך שהחברה הוציאה אותי לחלת. בתאריך 8/6/2020 ביקשה החברה שאחזור לעבודה והורידה לי דמי נסיעה מ-120שקל ליום ל-60שקל ליום, בצעד חד צדדי וללא הסכמתי. אז ביקשתי מהם מכתב פיטורים והם מסרבים לפטר אותי, מה לעשות?
הם צודקים.
אתה יכול להתפטר בדין מפוטר אבל אז לא תקבל דמי אבטלה שלושה חודשים. תיכנס להמתנה.
אני חושבת שאתה יכול להגיש תביעה תוך כדי עבודה, לאכיפת דמי נסיעה כדין, לפי המחיר הקודם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חובת הפרשה לאחר 3 חודשים רטרואקטיבית ליום הראשון מחייבת קיומה של קופת פנסיה פעילה. אם מקום עבודה א לא העביר את התשלומים והקרן אינה פעילה תקום עבור ב מחוייב רק לאחר 6 חודשים וככל שנגרם נזק תקום עילת תב...
המשך תשובה