ביקשו ממני לצמצם את היקף המשרה ב 50%, הסכמתי ואישרתי. לאחר מספר ימים הבנתי שזה פוגע בי ומבקשת לחזור בי. המעסיק לא מוכן לפטר אותי . מהן זכויותי במקרה זה?
צמצום היקף המשרה ב 50%, כמוהו כפיטורים מ-50% המשרה האחרים. צריך לשלם לך את מלוא הזכויות כאילו פוטרת מ-50% משרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לגבי האילוצים- היית צריכה לכתוב- אין אילוצים, את יכולה לשבץ מתי שתרצי. זו המשמעות. היא אמורה לפעול על פי החוזה אבל מכיוון שלא קראתי את ההסכם אין לי דרך לחוות דעה. לגבי מדיניות השי לחג- אין לגבי זה ...
המשך תשובה