אני אשמח לעזרה אני עובדת במקום עבודה כבר קרוב ל-9 חודשים וחושבת לעזוב. אבל לא יודעת מה מגיע לי כעובדת ואולי אפילו יכולה לחתום גם בלשכת התעסוקה אשמח לעזרה טיפים המלצות
אני ממליצה שתפני ליעוץ מלא. הפורום נועד לשאלות ממוקדות ולא ליעוץ כללי. "טיפים והמלצות" ניתן למצוא לכל אורך הפורום והוא עולה מכלל השאלוות הממוקדות שאנשים שואלים ןאנו עונים להם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פי הוראות ההסכם הקיבוצי. אם יש שם זכות לפדיון ימי מחלה- אזי יש לדרוש את הפדיון. אם אין זכות כזו בהסכם הקיבוצי- זה אבוד. בכללי אין זכות לפדיון ימי מחלה צבורים אלא בכפוף להסכם או הסדר....
המשך תשובה