שלום, יש לי מטפלת שעובדת 5 ימים - 3-4 שעות כל יום. כמה אני צריכה לשלם לה דמי הבראה (ותק של 8 שנים) ?
שלומית שלום,
המטפלת זכאית ל- 7 ימי הבראה בשנה, אך כמובן שיש לשלם לה דמי הבראה באופן יחסי למשרה.
תעשי חישוב מדוייק של היקף המשרה, בהתבסס על כך שמשרה מלאה הנה 186 שעות חודשיות. מחיר יום הבראה כיום הנו 371 ש"ח.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מה השאלה? האם תקין לדרוש מכתב מרופא תעסוקה? חיובי. האם תקין שימוע לפני פיטורים על סמך המכתב? לא. עליהם להציע לך תפקיד מתאים....
המשך תשובה