עבדתי בנקיון בנין 3 שנים ופוטרתי. קיבלתי שיק לפני 5 שנים פיצויים אך בטעות השיק לא הופקד. חשבתי שהופקד..אך מסתבר שהשיק מאחור היה ריק מחתימה ואז בבדיקה בבנק מסתבר שלא הופקד. פניתי לועד הבנין והנ"ל סרב להחליף לי השיק ואמר שזה אחריותי אם לא הפקדתי אותו. השיק הופקד למרות שהיה ברור שיחזור..בגלל שעבר זמנו. ונפתח תיק הוצאה לפועל. מסתבר שאחת מהנציגים דאז גב' הועד נפטרה והחשבון סגור. האם אפשר לתבוע אותו בבית הדין לעבודה? לפתוח הליך נפרד כנגד הועד או הדיירים??
מניחה שמדובר בתשלום מאת המוסד לביטוח לאומי. משכך הגורם היחיד המוסמך לדון בכך הינו המוסד לביטוח לאומי והוא זה שיכריע על פי הקירטריונים שלו. ...
המשך תשובה