שלום רב, נסעתי ביום ראשון ונתקלתי בגזע של עץ שהיה על הכביש, יש לי חודש מחלה בגלל הפציעה, האם אני אמורה לתבוע רק את הביטוח או גם את הרשות? תודה רבה
תיאור התאונה מלמד שהיית מעורבת בתאונת דרכים. עליך לתבוע את ביטוח החובה של האופנוע. אינך יכולה לתבוע את הרשות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום השאלה למה אתה מתכוון תאונת דרכים? אנא פרט את נסיבות התאונה. כשיש תאונה של קורקינט עם רכב, מי שאחראי לפצות את הניזוקים הוא ביטוח החובה של הרכב. בברכה, אורן מעוז, עו"ד. ...
המשך תשובה