פגעתי בטעות בהולך רגל. רכבתי על המדרכה למען האמת הוא דורש פיצויים. האם זה נחשב לתאונת דרכים ? האם הולך הרגל חייב להוכיח שאני אשם כדי לקבל פיצוי?
.png)
שלום
זו לא תאונת דרכים לפי חוק , עם זאת, הוא עדיין יכול לתבוע נזקי גוף / רכוש בהתאם לפקודת הנזיקין. רק שיצטרך להביא הוכחות לאשם / רשלנות מצידך כדי להרים את הנטל .
בברכה,
עו"ד אורן מעוז.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
בהחלט עליך לתבוע באמצעות עו"ד את חברת הביטוח של הנהג שפגע בך . הפניה לביטוח לאומי נעשית רק במצבים מסוימים כמו תאונת עבודה למשל. חשוב לקבל ייעוץ ולא לעבור תהליך לבד. לשירותך, עו"ד אורן מעוז , נז...
המשך תשובה