הלכתי על המדרכה ברחוב אבן גבירול, ופתאום נכנס בי מאחורה בחור על קורקינט שנסע במהירות מטורפת. עפתי על הרצפה ושברתי את המרפק, חוץ מזה שכל הגוף שלי כחול ומפוצץ חבורות ואני מושבתת מעבודה. הבחור הביא לי מספר טלפון (שכמובן התברר כמנותק אחרי זה) וברח מהמקום לפני שהספקתי להבין מה קורה. רציתי לשאול את מי אני אמורה לתבוע?
.png)
שלום , לא ציינת מתי התרחשה התאונה.
הייתי פועל בדחיפות כדי לאתר את הפוגע, אם זה מול העירייה (מצלמות) , תלונה במשטרה , או מול חברת הקורקינטים (אם מדובר בשיתופי) .
ייתכן והאירוע מקים לך זכויות נוספות בביטוח לאומי ולגבי זה צריך לקבל ייעוץ פרטני.
בברכה,
אורן מעוז עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ככל שמדובר על תביעת פיצויים נזקי גוף - כל רכב תובע את הביטוח חובה שלו. במידה ולאחר הנהגים לא היה ביטוח חובה בתוקף , ניתן בהתאם לנסיבות לשקול תביעת פיצויים לפי פקודת הנזיקין . בברכה, אורן מעוז, עו...
המשך תשובה