שלום עו"ד ארז, אני ממתין לכתב אישום לאחר שהוגשה נגדי תלונה על תקיפה של חבר. השאלה אם עכשיו אני משכנע את החבר לבטל את התלונה לא יגישו נגדי כתב אישום? או שהם כבר לא יתייחסו לבקשה של החבר? תודה
איציק שלום רב,
ראה תשובתי לשאלה זהה מיום 13/12/13. ממליץ לך בחום לפנות לעו"ד להמשך ייעוץ וטיפול אישי.
בהצלחה,
עורך דין פלילי אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד שלום, ברוכה הבאה לישראל, מדינה בה אין כל משמעות להגשת תביעה ותצהיר שקריים, מדינה בה אין כל משמעות לעדות שקר, מדינה בה אין כל משמעות לחתירה תחת האמת ושיבוש הליכי המשפט. לו הייתה משמעות לדברים הק...
המשך תשובה