הוגש נגדי כתם אישום על גרימת חבלה. יש לי אליבי לכך שלא היה לי חלק במקרה. האם אפשר להשתמש באליבי כזה לפני שמתחיל משפט במטרה לבטל את כתב האישום? תודה
שלום רב,
האם במהלך החקירה שלך במשטרה מסרת את טענת האליבי? במידה והתשובה לשאלה הינה שלילית, הרי שעל העורך דין המייצג אותך לפנות לתביעה/פרקליטות שהגישה את כתב האישום וליידע אותם שיש לך טענת אליבי ושעליהם לשקול חזרה מכתב האישום עוד בטרם יחל ההליך בבית המשפט. במידה ובמהלך החקירה במשטרה מסרת טענת אליבי ועדיין הוגש נגדך כתב אישום, אז כנראה לא האמינו לך ואתה תצטרך להוכיח במשפט, שלא היית בזמן האירוע נשוא כתב האישום, בזירת העבירה.
בהצלחה,
עורך דין פלילי אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלי שלום, ככלל, משטרת ישראל נמנעת מלפתוח בחקירה בעניינים המוגדרים על ידה כ"סכסוך אזרחי" ובפרט כאשר הצדדים נמצאים בהליכים משפטיים. המשטרה תפתח בחקירה רק במידה שתשכנעי את החוקר, ללא צל של ספק, כי התצה...
המשך תשובה