שלום לעו"ד, הבן שלי נעצר לפני כשבועיים על הפרעת הסדר בפארק ציבורי בעקבות הפגנה ספונטנית על המצב. הוא שוחרר אחרי שעתיים. האם אנחנו צריכים לצפות לכתב אישום? מדובר בנער בן 16.5 שאין לו שום עבירות קודמות, והינו ילד נורמטיבי, שבסך הכל מודאג מהמצב, והביא תסכולו בהפגנה שקצת יצאה מכלל שליטה. אני אשמח אם תגיד לי האם עליי להילחץ ולקחת עו"ד או לחכות עד שיחלוף זעם. תודה
שלום רב,
מציע לך בעדיפות ראשונה להגיע לייעוץ אישי עם עו"ד פרטי. בעדיפות שנייה, אני מציע לך לפנות בעצמך לתחנת המשטרה, בה בנך נחקר, ולשאול אותם מה קורה עם התיק של הבן שלך.
בהצלחה,
עורך דין אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוש שלום, להערכתי, יהיה קשה מאוד להוכיח את הסחיטה באיומים אלא אם היא הייתה בכתב (הודעות ווטסאפ, למשל). ההוצאות המשפטיות של התובע יהיו בעלות של עשרות אצלי שקלים. מראה לי שעדיף לוותר על זה....
המשך תשובה