שלום רב, לפני שלוש שנים בערך המעסיק חשד שגנבתי ממנו ונפתח נגדי תיק במשטרה, אבל הודיעו לי שהתיק נסגר. לפני כמה ימים קיבלתי מכתב על כך שיש כוונה להגיש נגדי כתב אישום. האם אני יכול לבקש ביטול בגין השיהוי?
שלום רב,
בהתאם לפסיקה הנוכחית, רק בחלוף זמן של כארבע שנים מאז החלה החקירה ועד שהוגש לבסוף כתב אישום, הוכר כזמן שמצדיק ביטול כתב אישום לאור שיהוי. אולם, גם במקרה שלך הייתי מנסה להעלות את הטענה.
בהצלחה,
עורך דין אלון ארז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קארין שלום, רוב משרדי הרישום התחנות המשטרה פשוט מתעצלים ולא שולחים את מכתבי הסגירה של התיקים לחשודים ולמתלוננים. לך, כחשודה, אין מגבלת זמן קבועה בחוק להגשת בקשה לשינוי עילת הסגירה. מגבלת הזמן היחיד...
המשך תשובה