לפני מספר חודשים נחקרתי בחשד לביצוע עבירת איומים כלפי בן משפחה. לאחר חקירת המשטרה נמסר לי כי התיק הועבר לתביעות. האם מדובר בהגשת כתב אישום והאם זהו הזמן המתאים לפנות לעורך דין?
המשטרה מעבירת את התיק לתביעות וזו בוחנת האם יש מספיק ראיות להעמדה לדין. עו"ד לא יכול לקבל חומר חקירה אלא לאחר שהוגש כתב אישום. פניה לביטול כתב אישום נסמכת על הראיות ו/או חוסר הראיות בתיק החקירה. יחד עם זאת, פניה לעורך דין בשלב מוקדם יכולה לסייע בהבנת ההליך הפלילי וכיצד יש להיערך לו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ארי שלום, מכיוון שלא מדובר בתקיפה קשה-אני לא מאמין שמשרד המשפטים שלנו יתערב ויסייע לך בנושא. הדרך היחידה שלך לטפל משטרתית/משפטית בנושא היא לחזור לשם ולהגיש תלונה רשמית בתחנת המשטרה. או, במילים אחרות,...
המשך תשובה