על מנת לקבל דבר במרמה, תושב חוץ זייף מסמכים ישראליים. הזיוף היה בארצות הברית אבל מטרתו הייתה להשיג נדל"ן בישראל. האם כתב אישום יינתן נגד הבנאדם בישראל או בחו"ל?
חוק העונשין מגדיר מהי עבירת פנים: עבירה שנעברה כולה או מקצתה בארץ ישראל וגם מעשה הכנה לעבור עבירה...שנעשו מחוץ לשטח ישראל, ובלבד שהעבירה, כולה או מקצתה, היתה אמורה להיעשות בתוך שטח ישראל.
מסקנה - כי הגם ועבירת הזיוף התבצעה כולה בחו"ל הרי שהייתה "הכנה" לביצוע עבירה של קבלת דבר במרמה בארץ.
לטעמי, כתב האישום יוגש בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמיר שלום, אני מניח שקיבלת מבהימ״ש עיכוב ביצוע של 45 יום עד למועד שבו אתה אמור להתייצב לריצוי מאסרך. להערכתי, פניה לביהמ״ש, שגזר את דינך, לצורך קבלת ארכה נוספת, בת מספר חודשים, למטרה שציינת-תיענה בש...
המשך תשובה