השבוע לא הסכמתי שמישהו שנראה לי חשוד יישב לידי במושב באוטובוס אבל הוא התחיל לצרוח עליי ולקלל אותי ליד כ שאר הנוסעים, האם אני יכול להגיש תלונה נגדו ומה הסיכוי שזה ייגמר בכתב אישום?
גור שלום,
קראתי את שאלתך ואני סבור שאין בנסיבות שתיארת משום עבירה פלילית.
קללות וצעקות (גם במקום ציבורי) אינן מהוות עבירה פלילית.
ככ לאזרח זכותך להגיש תלונה במשטרה, אולם בנסיבות שתיארת, סיכוי נמוך שזה יבשיל לכדי כתב אישום.
עם זאת, לא ציינת בשאלתך את תוכן "הצעקות והקללות" שכן אם בתוכן הדברים יש "איום" או שהרגשת "מאוים", אזי התשובה שלי יכולה להשתנות.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מוטי שלום, המקרה מתאים להוצאת צו מניעת הטרדה מאיימת. קרא על זה בגוגל, הורד מגוגל צו במעמד צד אחד, גש מחר בבוקר עם אשתך למזכירות האזרחית של בימ״ש השלום והגש את הבקשה לצו. יינתן צו זמני וייקבע דיון, במ...
המשך תשובה