צהריים טובים, פתחו לי תיק שנסגר בעילה של חוסר עניין. אני רוצה שהעילה תשתנה לחוסר אשמה, ולהגיש בקשה בעניין. האם אני צריך לבקש מהמשטרה? למחלקת תביעות?
נוני שלום רב,
את הבקשה יש להגיש אל הגורם אשר סגר את התיק לפי הפרטים המפורטים "בהודעה בדבר החלטה שלא להעמיד לדין".
במידה והגורם ידחה את בקשך, ניתן להשיג על החלטתו בפני הגורם המוסמך (תלוי בתיק).
באפשרותך להגיש הבקשה בעצמך או לעשות זאת באמצעות עו"ד פלילי ובכך לשפר את סיכויי הבקשה.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דורון שלום, מה שקרה בוגאס, כלומר באמסטרדם, נשאר באמסטרדם. חוקי לעשן שם ואין עם זה שום בעיה. גם אם משטרת ישראל תמצא בפלאפון שלך תמונות שלך חותך גופות של אנשים מתחת לשלט ״ברוך הבא לאמסטרדם״ - היא תתע...
המשך תשובה